slimxl.pl

Kolejna witryna oparta na WordPressie

Suszone owoce i bakalie
Dieta

Suszone owoce i bakalie – jak wybrać te najlepsze?

Owoce suszone to smaczne i ogólnodostępne produkty, które – podobnie jak warzywa – powinny być podstawowym składnikiem diety. Zawierają właściwości, które korzystnie wpływają na zdrowie i organizm człowieka. Większość osób kojarzy je głównie z zimą i kompotem podawanym w trakcie Wigilii, jednak nie musimy sięgać po nie jedynie wtedy, gdy robi się chłodniej.

·        Dlaczego warto jeść suszone owoce?

·        Bakalie – jakościowe wzbogacenie codziennej diety

·        Do czego używać bakalii?

Co sprawia, że suszone owoce są tak dobre dla naszego zdrowia?

Dlaczego warto jeść suszone owoce?

Wiele osób chcących zrzucić zbędne kilogramy unika na co dzień suszonych owoców, tłumacząc, że niczym nie różnią się od słodyczy. Owszem, suszone owoce mają w sobie całkiem spore ilości cukrów prostych, ale posiadają także witaminy, minerały oraz wartościowy błonnik. Jeśli chodzi o wartości odżywcze, to praktycznie w niczym nie ustępują swoim świeżym odpowiednikom. Bywa też, że mogą być dla nich bardzo dobrym zamiennikiem, szczególnie w trakcie zimy, gdy nie możemy kupić niektórych z owoców sezonowych, a dostępne w sklepach świeże owoce ciężko uznać za produkty wysokiej jakości. Oprócz tego suszone owoce są doskonałym zamiennikiem, wykorzystywanym przy wyrobach cukierniczych. Potrafią świetnie zaspokoić potrzebę zjedzenia czegoś słodkiego.

Suszone owoce to także świetne dodatki do owsianek i wypieków. Suszone morele, figi, daktyle czy banany to tylko kilka przykładów zdrowych i pysznych dodatków, które mogą wzbogacić naszą codzienną dietę. Pamiętajmy jednak o wybieraniu produktów wysokiej jakości, by w pełni wykorzystywać dobrodziejstwa, które przynoszą suszone owoce.

Bakalie – jakościowe wzbogacenie codziennej diety

Dużo osób używa bakalii do urozmaicenia swojej diety. W końcu bakalie są polecane przez ekspertów żywieniowych. Czym tak właściwie są bakalie i jakie produkty określane mianem zdrowej żywności możemy do nich zaliczyć? Będą to np. suszone lub kandyzowane owoce oraz wiórki (np. wiórki kokosowe) i płatki (np. płatki migdałowe).

Argumentów do stosowania bakalii w codziennej diecie jest kilka. Jednym z nich jest fakt posiadania przez niemal wszystkie bakalie suszone błonnika, który pomaga usprawnić pracę jelit. Nawet używane do ciast rodzynki są bogate w szereg pierwiastków, m.in. żelazo. Z kolei żurawina może korzystnie wpływać na pracę układu moczowego.

Dla osób przykładających dużą wagę do jakości spożywanych produktów, bakalie dostępne na stronie owoce suszone od Naturalniezdrowe.pl nie są siarkowane, co oznacza, że nie zawierają szkodliwych sztucznych konserwantów. Dostępne w sklepie orzechy laskowe, orzechy nerkowca, suszone morele i inne produkty cechuje wysoka jakość.

Do czego używać bakalii?

Możliwości wykorzystania bakalii w kuchni jest wiele. Suszone owoce i bakalie mogą posłużyć nam w trakcie robienia ciast i ciasteczek. Osoby preferujące słodkie śniadania na pewno wykorzystają je jako dodatek do naleśników czy musli. Z kolei wiórki kokosowe i płatki migdałowe udekorują posiłek. Niezależnie od sposobu użycia, w każdym przypadku uzyskujemy wiele cennych wartości odżywczych w posiłkach.

Suszone owoce urozmaicają też smak pieczeni. Możemy ich także używać jako składników past i sosów, a nawet użyć do domowej roboty zdrowych batonów.

W sklepie Naturalnie Zdrowe znajdziemy nie tylko najpopularniejsze bakalie jak rodzynki sułtańskie, orzechy włoskie czy wiórki kokosowe, ale też te mniej znane, które również powinniśmy dodać do naszej codziennej diety. Są to m.in. orzechy brazylijskie, suszone daktyle, jagody goji czy morwa biała suszona. W ofercie sklepu znajdziemy też gotowe mieszanki, które ułatwią stworzenie pysznego, energetycznego śniadania.

Jeśli masz ochotę na zdrowe przekąski i chcesz poprawić jakość swojej diety, postaw na pełnowartościowe produkty od Naturalnie Zdrowe.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *