slimxl.pl

Kolejna witryna oparta na WordPressie

bieganie efekty
Lifestyle

Co daje bieganie – poznaj efekty

Bieganie to taki sport, z którym każdy z nas miał kiedyś do czynienia. Mamy wielu pasjonatów tej aktywności fizycznej, a jeszcze więcej amatorów. Skąd takie statystyki? Odpowiedź jest prosta jak prosty jest ten sport. Do biegania nie potrzebujemy nic więcej prócz wygodnej pary butów! Poza tym bieganie jest darmowe. Znalezienie przestrzeni również nie stanowi żadnego problemu. Możemy trenować o każdej porze dnia i nocy. Potrzebne są tylko nasze chęci i samodyscyplina. Co daje bieganie – zobacz jakie przynosi efekty!

Co daje bieganie?

Gdy myślimy o odchudzaniu czy po prostu o wprowadzeniu jakiejś aktywności fizycznej do naszego życia pierwszym co nam przyjdzie do głowy jest właśnie bieganie. Ale co tak naprawdę nam daje bieganie? Przede wszystkim jak każdy inny sport wpływa na poprawę naszego zdrowia. Biegając dotleniamy nasz organizm. Taki trening usprawnia pracę naszego serca. Jak każda aktywność fizyczna bieganie zapobiega otyłości. Tak wiele osób decyduje się na ten sport właśnie ze względu na zrzucenie zbędnych kilogramów. I jest to dobra decyzja! Ponieważ bieganie w porównaniu do innych dyscyplin sportowych pozwala nam na zrzucenie większej ilości kalorii. Przykładowo biegnąc tempem 6:00/km w ciągu godziny jesteśmy w stanie przebiec 10 km i spalić około 620 kcal. Natomiast biegnąc tempem 4:00/km w ciągu tego samego czasu przebiegniemy 15 km i tym samym spalimy 930 kcal.

Wszystko zależy od nas samych. To my decydujemy w jakim tempie wykonamy nasz trening. Kolejną zaletą biegania jest to, że wpływa korzystnie na wygląd naszej skóry. Pewnie wiele osób to zdziwi. Jak sport może mieć wpływ na coś takiego? Właśnie, że może! Dzieje się tak, ponieważ bieganie przyspiesza krążenie i zwiększa ukrwienie skóry. To z kolei owocuje jędrną i odmłodzoną skórą. Z zalet możemy wyróżnić jeszcze szybsze usuwanie toksyn i nadmiaru wody z naszego organizmu poprzez pot. Teraz wiesz co daje bieganie!

Zobacz też: Bieganie na czczo – wpływ na zdrowie             

Efekty biegania po 2 tygodniach

Już po 2 tygodniach możemy zauważyć efekty naszego biegania. Oczywiście jeśli trenowaliśmy regularnie. Najbardziej widoczna stanie się poprawa naszej kondycji i wydolności fizycznej. Pobudzone mięśnie są w stanie znieść większy wysiłek. Więc regularne bieganie doprowadzi do tego, że nasz organizm będzie w stanie pokonywać dłuższe i bardziej wymagające trasy. Kolejną zaletą, którą będzie można od razu zauważyć będzie poprawa naszego samopoczucia. Udowodniono naukowo, że 30 minut biegania poprawia nastrój u osób chorujących na depresję. Jak przy każdym sporcie zostają uwolnione endorfiny, zwane hormonami szczęścia. Pozwoli to na wprowadzenie nas w poczucie dobrego stanu i uwolni nas od stresu i złych emocji. Widocznym efektem biegania po 2 tygodniach są zmiany na naszej skórze. Tak naprawdę pierwsze zauważalne efekty pojawiają się już po tygodniu regularnych treningów. Dokładnie chodzi o napiętą, odmłodzoną i pozbawioną cellulitu skórę. Efekty biegania po 2 tygodniach – sprawdź sam!      

bieganie efekty

Codzienne bieganie – efekty

Codzienne bieganie daje niesamowite efekty. Wyrabiając sobie rutynę w jakimkolwiek sporcie przyczyniamy się do znacznej poprawy naszego zdrowia. Codzienna aktywność wpływa na polepszenie się naszej kondycji fizycznej jak i psychicznej oraz dotlenia nasz organizm. Jeśli chodzi o codzienne bieganie warto zaznaczyć, że zmniejsza ryzyko wystąpienia chorób serca prawie o połowę. Dzieje się tak, ponieważ obniża się ciśnienie krwi oraz tętna, a także zmniejsza się poziom cholesterolu w naszym organizmie. Kolejnym efektem codziennego biegania jest niższe ryzyko zachorowania na nowotwory. Zmniejsza się również niebezpieczeństwo związane z zachorowaniem na Alzheimera i Parkinsona. Maleje też zagrożenie wynikające z wystąpienia udaru mózgu. Jak widać poprzez codzienne bieganie możemy obniżyć ryzyko wystąpienia wielu chorób. Wystarczy tylko wprowadzić taką praktykę do naszego życia. Już wiesz jakie są efekty codziennego biegania!

Zobacz również: Pas neoprenowy efekty – ciekawe rozwiązanie

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *